Superliga sp. z o.o. niedawno ogłosiła start oficjalnej współpracy z TikTokiem, a pierwsze efekty kooperacji możemy zaobserwować już teraz. Na TikToku została uruchomiona akcja #SuperRzut, która w tydzień zyskała wielomilionowe odsłony.
#SuperRzut to specjalny challenge dla użytkowników aplikacji, polegający na kreatywnym rzucie piłką do celu. W akcję zaangażowały się kluby PGNiG Superligi, PGNiG Superligi Kobiet oraz znani TikTokerzy. W ślad za nimi ruszyli użytkownicy TikToka, którzy chętnie nagrywali swoje kreatywne filmy, dołączając tym samym do wyzwania.
Inicjatywa została bardzo pozytywnie odebrana wśród społeczności TikToka. #SuperRzut w tydzień zyskał ponad 21,7 miliona wyświetleń. Na kilku meczach PGNiG Superligi można było również zobaczyć znanych TikTokerów, którzy relacjonowali na swoich kanałach przebieg widowiska sportowego.
#SuperRzut nie jest jedyną aktywacją, jaką organizujemy wspólnie z TikTokiem. W sezonie 2022/2023 można spodziewać się odwiedzin i relacji popularnych TikTokerów ze spotkań PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Planujemy też rozegranie specjalnego spotkania, pomiędzy gwiazdami szczypiorniaka i popularnymi influencerami z TikToka – mówi Maciej Turchan, PR Manager Superligi sp. z .o.o.