Prezentujemy Trofeum PGNiG Superligi, które w maju trafi w ręce Mistrzów Polski w pierwszym, historycznym sezonie sprofesjonalizowanej ligi piłki ręcznej mężczyzn.
Trofeum jest integralną częścią całej idei PGNiG Superligi. Logotyp, który prezentuje uścisk siedmiu dłoni ma odzwierciedlenie w trofeum, które ma siedem ramion – puchar mierzy 60 centymetrów wysokości, zasięg ramion to 40 cm.
– Pomysł na projekt miał by prosty i klasyczny, żeby wpisywał się w nasz claim, stąd siedem ramion. – mówi Łukasz Gontarek, Prezes PGNiG Superligi. – Dotychczas zawodnicy walczyli o tytuł, od tego sezonu już standardowo wprowadzamy nowość, czyli Trofeum, które ma być zwieńczeniem ciężkiej pracy, symbolem zwycięstwa i powodem do dumy.
Prezentacja Trofeum to początek handballowego święta. Przed nami siedem tygodni widowisk sportowych, pokazywanych na żywo w kanałach nc+. Specjalnie na ten czas przygotowaliśmy dedykowaną komunikację wizualną – infografiki, logo Superligi połączone z Trofeum.
A samo Trofeum wyruszy w podróż po miastach, gdzie będziemy świadkami walki o miejsca w Rundzie Finałowej. Trophy Tour 2017, którego partnerem jest SUZUKI, rusza we wtorek, 11 kwietnia!